۹ آذر ۱۳۸۸

اتمام پروژه ساختمان آریا میرداماد

دوستان عزیز چند وقتی به شدت درگیر طراحی و اجرای پروژه ساختمان آریا واقع در بلوار میرداماد بودم و کمتر فرصت می کردم به وبلاگ سر بزنم.
با توجه به اینکه فروش ویژه واحد های این پروژه ادامه دارد ، گفتم بد نیست در اینجا هم اطلاع رسانی کنم:
مشخصات پروژه آریا :
مساحت زمین : 400 مترمربع
زیر بنا : 3000 متر مربع
تعداد طبقات : 8 طبقه (2 طبقه زیر زمین + 1 طبقه پیلوت + 5 طبقه واحد های اداری)
تعداد واحدها : 4 واحد درهرطبقه ودر مجموع 20 واحد ( در متراژ های 78 الی 86 متر مربع )
سازه : اسکلت فلزی + دیوار برشی
تعداد پارکینگ تامین شده : 31 پارکینگ
متریال نما : ورق های آلومینیوم ( کامپوزیت ) + شیشه فریم لس
مجری طرح و سازه و هماهنگ کننده : مهندس علی نفیسی
سرمایه گذار و مالک :مهندس علی نفیسی
آرشیتکت : مهندس فرید محسنی مهر
همکار آرشیتکت : سام گوهری
طراح نما : سام گوهری
طراحی سه بعدی : سام گوهری
طراح و مجری فضاهای داخلی : سام گوهری
شروع پروژه : 20/8/1387
اتمام پروژه : 20/8/1388


تصاویری از طراحی سه بعدی پروژه :




برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 84 72 640 0912 تماس حاصل فرمایید.
به زودی تصاویری از پروژه اجرا شده به وبلاگ اضافه می گردد.

۵ نظر:

بابک انتظاری گفت...

مهندس تبریک می گم چه نمای قشنگی کار کردی.من هر روز از کنار ساختمان شما رد می شم.حتما داخلش هم باید جالب باشه یه روز دعوتمون کن بیام داخلش هم ببینیم.

پریسا گفت...

سلام.من اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم و عکس های این پروژه رو دیدم.
اولا بهتون تبریک می گم ثانیامی خواستم اگر ممکنه بهم بگید که متریال اون دیواری که بهش از پایین نور دادین چیه و از کجا میشه تهیش کرد؟

فهیمه محمدیان گفت...

سلام استاد
خیلی عالی بود.اینجا هم راحتتون نذاشتم.

علي لطفي گفت...

سلام استاد
خسته نباشید
رندر هایی که گرفتین خیلی واقعی هستند مخصوصا نور پردازی های داخلی این ها را باv-ray گرفتین یا نرم افزاری دیگه؟

باتشکر

ابراهیم اخوان گفت...

سلام استاد
وبلاگتونم مثل کلاساتون جذاب بود. پروژه ای که انجام دادید از هر حیث عالیه.
ای کاش می شد بیشتر از حد کلاس و دانشگاه از معلومات شما استفاده می کردیم.
به امید روزی که در مدارج بالاتر شما رو ببینیم.