۲۲ آذر ۱۳۸۸

Sleep Box یا جعبه خواب

جعبه خواب ابتکار جالبی است از معماران روسی Archgroup که همه ما در لحظات زیادی از زندگی شهری ، نیاز به آن را احساس کرده ایم ، به ویژه زمانی که در یک شهر شلوغ ، مسافر هستیم و هتلی نیز رزرو نکرده ایم یا در فضای عمومی و انتظار که نیاز به اندکی استراحت و تجدید قوا داریم.


جعبه خواب یک اتاقک قابل جابجایی به ابعاد داخلی 2 در 1.4 در 2.3 متر است که می تواند برای یک استراحت و چرت سریع در وسط روز یا یک خواب شبانه راحت مورد استفاده قرار گیرد.


جعبه خواب که از 15 دقیقه تا چندین ساعت قابل اجاره کردن است در محیط های شلوغ شهری و هر جایی که مردم به مکانی برای استراحت و تمدد اعصاب نیاز دارند از قبیل فرودگاه ها ، ایستگاه های قطار ، مراکز خرید و یا حتی در وسط خیابانها کاربرد دارد.







اصلی ترین امکان پیش بینی شده در جعبه خواب یک تخت به ابعاد 2 در 0.6 متر و مجهز به سیستم اتوماتیک تعویض ملافه است. پس از اینکه کاربر جعبه را ترک می کند تعویض اتوماتیک ملافه با چرخش رولر شروع و لامپ های کوارتز تولید کننده نور فرا بنفش روشن می شوند.

از دیگر امکانات جعبه خواب می توان به سیستم تهویه ، هشدارهای صوتی ، تلویزیون LCD تو کار ، سیستم WiFi برای اینترنت بی سیم و سوکت هایی برای لپ تاپ و شارژ تلفن همراه و فضایی برای بار و بنه در زیر تخت اشاره کرد.

منبع :

http://zorwan.persianblog.ir/post/509

هیچ نظری موجود نیست: